Каськів в жовтні почне піарити Україну за 50 мільйонів
Медiа-кампанiю України за кордоном, спрямовану на посилення iнвестицiйного iмiджу України, буде запущено в жовтнi 2011 року.
Вона передбачає проведення роад-шоу у 16 провiдних фiнансових центрах, повiдомив голова Державного агентства з iнвестицiй та управлiння нацiональними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськiв.
"Україна буде представлена в iмiджевих публiкацiях у найкращих економiчних електронних та друкованих ЗМI свiту, у вiдеороликах на провiдних свiтових телеканалах, а також на бортах провiдних авiакомпанiй", - сказав вiн, передає "Iнтерфакс-Україна".
За його словами, Національні проекти, що будуть презентовані за кордоном в першу чергу - "LNG -Термiнал", "Енергія природи", "Олiмпiйська надiя-2022", "Чисте мiсто", "Відкритий світ" та кілька інших, що будуть змінюватись залежно від регіону представлення..
На всi цi заходи, за його словами, планують витратити 47 мільйонів гривень.
"Україна витрачає на сьогоднi 0,013% свого бюджету, або 6 мільйонів доларів на iмiдж-позицiонування у свiтi. Тодi як, наприклад, Болгарiя - 23 мільйони доларів, а Росiя - 2 мільярди доларів", - наголосив Каськiв.
За його словами, найближчого тижня вiдкриється iнтерактивний iнвестицiйний портал, на якому буде представлено всi iнвестицiйнi проекти, розробленi разом iз найкращими свiтовими консалтинговими компанiями.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"