Каськів в жовтні почне піарити Україну за 50 мільйонів

Середа, 28 вересня 2011, 16:52

Медiа-кампанiю України за кордоном, спрямовану на посилення iнвестицiйного iмiджу України, буде запущено в жовтнi 2011 року.

Вона передбачає проведення роад-шоу у 16 провiдних фiнансових центрах, повiдомив голова Державного агентства з iнвестицiй та управлiння нацiональними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськiв.

"Україна буде представлена в iмiджевих публiкацiях у найкращих економiчних електронних та друкованих ЗМI свiту, у вiдеороликах на провiдних свiтових телеканалах, а також на бортах провiдних авiакомпанiй", - сказав вiн, передає "Iнтерфакс-Україна".

За його словами, Національні проекти, що будуть презентовані за кордоном в першу чергу - "LNG -Термiнал", "Енергія природи", "Олiмпiйська надiя-2022", "Чисте мiсто", "Відкритий світ" та кілька інших, що будуть змінюватись залежно від регіону представлення..

Реклама:

На всi цi заходи, за його словами, планують витратити 47 мільйонів гривень.

"Україна витрачає на сьогоднi 0,013% свого бюджету, або 6 мільйонів доларів на iмiдж-позицiонування у свiтi. Тодi як, наприклад, Болгарiя - 23 мільйони доларів, а Росiя - 2 мільярди доларів", - наголосив Каськiв.

За його словами, найближчого тижня вiдкриється iнтерактивний iнвестицiйний портал, на якому буде представлено всi iнвестицiйнi проекти, розробленi разом iз найкращими свiтовими консалтинговими компанiями.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: