МТС не збирається перераховувати свої послуги
Компанія "МТС Україна" не брала на себе зобов'язань щодо перегляду порушень, виявлених при перевірці їхнього обліку тривалості, кількості і вартості розмов.
Про це йдеться в листі МТС.
"Дії "МТС Україна" відповідають вимогам українського законодавства. Твердження про порушення компанією законів або ліцензійних умов - безпідставні", - заявили в компанії.
"Робочі процеси і процедури, включаючи облік тривалості, кількості і вартості послуг, на які посилається представник НКРЗ, також забезпечені в повній відповідності з чинним законодавством і нормативними актами", - йдеться в листі.
"Немає таких норм, які б ми порушили. Відповідно, до зобов'язань по усуненню неіснуючих порушень ми на себе взяти не могли", - заявили в МТС.
"На засіданні робочої групи НКРЗ за результатами позапланової перевірки "МТС Україна" деякі члени комісії висловили рекомендації щодо зміни процедури обліку тривалості, кількості і вартості послуг. Ми готові розглянути і врахувати ці рекомендації у своїй діяльності. Але поки ми не одержали офіційного документа від НКРЗ", - відзначили в компанії.
Як повідомлялося раніше, Національна комісія регулювання зв'язку зобов'язала оператора зв'язку "МТС Україна" протягом трьох місяців усунути порушення законодавства і ліцензійних умов.
Про це повідомила агентству прес-секретар регулятора Ольга Півень-Пивнюк.
"Оператор не забезпечив належним чином організацію обліку тривалості, кількості і вартості розмов, що і було виявлено в ході перевірки", - сказала Півень-Пивнюк.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"