На пропаганду "Євро-2012" витратять ще 6 мільйонів
Держпідприємство "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт", підпорядковане Нацагентству з питань "Євро 2012", уклало угоду на виготовлення пропагандистських роликів.
Про це повідомляє "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Так, фірма "Фаст Форвард Пост Продакшн" зобов'язується випустити популяризаційну серію із п'яти роликів під умовною назвою "Ми чекаємо на "Євро 2012".
Вартість угоди становила 6,15 мільйона гривень.
За допомогою комп'ютерної графіки автори роликів мають "передати дух українського народу щодо спільних внесків у підготовку до майбутнього чемпіонату".
Ролики з умовними назвами "Будівельник", "Покоївка", "Вчителька", "Офіціанти" та "Фінальний" плануються до виходу на телеканалах України з кінця 2011 року до середини 2012-го з почерговим виходом в ротацію.
В тендері також брало участь товариство "Шутгруп". Ця компанія у 2010 році отримала від єврофутбольної структури Бориса Колеснікова підряд на виробництво рекламних роликів для формування позитивного іміджу для європейського споживача вартістю 5,9 мільйона гривень.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"