S&P не чекає "ефекту доміно" для країн, що розвиваються

Понеділок, 8 серпня 2011, 17:41

Міжнародне рейтингове агентство Standard & Poor's не очікує "ефекту доміно" для ринків, що розвиваються після зниження довгострокового рейтингу США, яке відбулося 5 серпня.

Про це заявив аналітик S&P Джон Чемберс під час телефонної конференції в понеділок, повідомляє агентство "Интерфакс".

"Я не думаю, що це буде мати прямий ефект для ринків, що розвиваються. Рейтинг США знижений з "ААА" до "АА+". У нас є 20 ступенів рейтингів - від "ААА" до "D" (дефолт). Зниження рейтингу з найвищої "сходинки" до наступної за рівнем символічно важливе, але практично різниця між ними - як між різними відтінками одного кольору", - наголосив він.

За його словами, протягом останнього десятиліття ринки проводили фундаментальні реформи, підтримували фіскальну дисципліну, а зовнішня позиція із низки причин стала сильнішою, ніж раніше.

Реклама:

"Багато хто з них виграють від сприятливих умов у міжнародній торгівлі, які, щоправда, не є значимим чинником для рейтингу, тому що вони з часом можуть змінюватися. Але багато з цих країн, дійсно, в хорошій формі", - сказав Чемберс.

Аналітик S&P Девід Бірс додав, що існують питання про перспективи зростання економіки США та ЄС.

Японія, за його словами, хоча і почала відновлюватися після природної та техногенної катастрофи 2011 року, все одно росте досить повільно.

"Це велика частка світової економіки. Ринки, що розвиваються, особливо Китай, заповнювали велику частину попиту, який не можуть дати розвинені країни. Але перспективи багатьох країн залежать від розкладу глобальної торгівлі. Тому майбутня траєкторія росту Китаю та перспективи деяких розвинених країн дуже важливі в тому сенсі, як вони будуть себе відчувати протягом найближчих років. Все це взаємопов'язано, і кожну окрему країну потрібно аналізувати індивідуально, як і заходи кожного окремого уряду у відповідь на виклики глобальній економіці", - сказав Бірс.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: