"Вхідний квиток" товару в торгівельну мережу коштує мільйон
Для того, щоб отримати право виставити один вид товару в українській торговельній мережі, треба заплатити від 150 тисяч до 1 мільйона гривень.
Про це повідомив урядовий уповноважений з питань дерегуляції Михайло Бродський з посиланням на дослідження Кабміну, передає "Дзеркало тижня. Україна".
"Кабмін проаналізував дані щодо вартості "вхідного квитка" у найбільші українські торговельні мережі, тобто, скільки треба заплатити, щоб виробникові дозволили просто викласти свій товар на полицю", - зазначив Бродський.
За його словами, щоб викласти один різновид товару в мережі "Метро" треба платити 560 тисяч гривень, в "Фуршеті" - 682 тисяч, "Каравані" - 150 тисяч, "Великій кишені" - 228 тисяч, "АТВ" - 1,15 мільйона гривень.
"Аналогічні умови і в аптечних мережах. А ще треба платити за те, що товар розмістять на вигідному місці, де його помітить більше покупців", - сказав Бродський.
На думку урядового уповноваженого, подібна ситуація більш за все грає на руку імпортерам, які за допомогою різних схем уникають оподаткування.
"Таким чином, вітчизняному бізнесу робота на ринку обходиться дуже дорого, й імпортери, які не платять ПДВ і не несуть додаткових витрат, мають величезні переваги", - упевнений Бродський.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"