Українська правда
Економічна правда
Постійне посилання: https://www.epravda.com.ua/news/2011/08/17/295248/

Росіяни гальмують розвиток спільних проектів в авіації

Середа, 17 серпня 2011, 11:01

Керівництво російської Об'єднаної авіабудівної корпорації гальмує розвиток спільних проектів у галузі авіації - випуск пасажирського літака Ан-148 і транспортних Ан-124 і Ан-70.

Про це заявив заступник генерального конструктора ДП "Антонов" Олег Богданов на авіасалоні МАКС-2011 у підмосковному Жуковському, повідомляє агентство УНІАН.

Зокрема, Богданов підкреслив, що технологічні можливості дозволяють відновити виробництво Ан-124 і налагодити виробництво Ан-70 в Ульяновську вже в 2014 році, проте керівництво російської ОАК наполягає на перенесенні старту виробництва на 2016 рік.

"Завод готовий, але керівництво ОАК гальмує", - сказав Богданов.

За його словами, згідно із запропонованими планами з боку України, до 2020 року можуть бути випущені 19 літаків Ан-124 і 63 літаки Ан-70, проте через позицію ОАК цей показник буде удвічі менший.

Також Богданов підкреслив, що це стосується і випуску літаків Ан-148 на Воронезькому заводі.

За його словами, згідно із планами 2010 року, погодженими з колишнім керівництвом ОАК, в 2011 році мали б бути випущені 28 літаків, а на практиці буде випущено лише 4 одиниці.

Він підкреслив, що таким чином порушуються коопераційні домовленості.

За словами Богданова, ув Києві виготовлені три комплекти крил для цього літака, але Воронеж їх не бере.

При цьому він підкреслив, що в 2012 році ОАК планує випустити лише 12 літаків Ан-148.

"Все те, що зараз робиться - це не в інтересах Росії. Знищується не тільки промисловість України, а й самої Росії", - підкреслив він.

Як повідомлялося, 27 жовтня 2010 року у Києві була підписана угоду про створення російсько-українського спільного підприємства ТОВ "ОАК-Антонов" між російською Об'єднаною авіабудівної корпорацією і українським ДАК "Антонов".

До числа програм, над якими буде працювати СП, належать: подальший розвиток проектів регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148 і Ан-158, пасажирського турбогвинтового Ан-140, військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан-70, а також відновлення виробництва нових варіантів транспортного Ан-124-100 "Руслан".

© 2005-2020, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".

"Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна". Назва агентства "Інтерфакс-Україна" при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з позначкою PROMOTED, СПЕЦПРОЄКТ, ЗА ПІДТРИМКИ публікуються на правах реклами.