Номери банківських рахунків у Європі значно подовшають

Понеділок, 15 серпня 2011, 19:40

Номери банківських рахунків у Європі незабаром стануть довшими і будуть містити до 34 цифр замість нинішніх дев'яти.

Відповідне нововведення - IBAN (International Bank Account Number) - покликане спростити міжнародні платежі, повідомляє "Дело" з посиланням на BMF.ru.

З 2013 року банківські рахунки в Європі будуть складатися з більш довгої цифрової комбінації - від 22 до 34 цифр.

Цього вимагає проект уніфікації внутрішніх і міжнародних платежів SEPA, Single Euro Payments Area. Підготовка до масового переходу на міжнародні банківські номери вже почалася.

IBAN став буденністю в Італії та Люксембурзі, в Бельгії на нього припадає кожна третя трансакція. У Німеччині на одну IBAN-трансакцію припадає 99 переказів старого зразка.

"З 2002 року житель Кельна може заплатити однією і тією ж монетою за булочку в Берліні і круасан в Парижі. А ось передплату на журнал з використанням банківської картки він має оформлювати по-різному", - пояснює переваги нової системи керівник банківського союзу в Німеччині Міхаель Кеммеріх.

Скептиків, які побоюються збоїв і плутанини, викликаних подовженням банківських рахунків в Німеччині вистачає. Критичні відгуки щодо масового впровадження IBAN звучать, в тому числі, з німецького Мінфіну.

"22-значний номер помітно збільшує ризик помилки. Довгі ряди цифр забирають більше часу при обробці і вимагають підвищеної концентрації уваги", - кажуть у міністерстві.

Газета Süddeutsche Zeitung вважає, що впровадження IBAN може серйозно ускладнити відносини правлячої коаліції з виборцями. Нові вибори в бундестаг відбудуться 2013 року.

На думку видання, німецька влада побоюється масових протестів, як це було на початку 1990 років, коли треба було змінити поштові індекси. Можливо, саме цими спогадами і викликані пропозиції щодо збереження колишніх дев'ятизначних номерів рахунків для переказів усередині країни.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!