Porsche обіцяє "автомобіль для народу"
Виробник спортивних автомобілів Porsche планує збільшити збут вдвічі.
Серед нових моделей може з'явитися і широкодоступний автомобіль - "Порше" для народу".
Планується створення семи тисяч нових робочих місць, пише Deutsche Welle.
Porsche, який досі був "маркою для багатіїв", хоче відкритися для середнього класу. Його ціна, обіцяє штутґартський виробник, буде суттєво нижчою за 47 тисяч євро.
Саме стільки коштує найдешевший на даний момент "Порше" - Boxter.
"До 2018 року ми хочемо збільшити наш загальний річний збут до 200 тисяч екземплярів, збільшити модельний ряд з чотирьох до семи моделей, збільшити кількість співробітників на 50 відсотків", - сказав глава правління компанії Матіас Мюллер в інтерв'ю виданню ділових кіл Німеччини Handelsblatt.
Поки що "народний Porsche" існує лише в уяві керівництва компанії.
"Маленьке двомісне авто з відкритим верхом", - так уявляє Матіас Мюллер автомобіль, з яким штутґартці підуть завойовувати маси.
"Це може бути сучасний варіант Porsche, на якому їздив Джеймс Дін", - дещо підняв завісу таємничості Мюллер.
Американський актор Джеймс Дін їздив на Porsche Spyder 550, на якому він і розбився 1955 року.
Але "народними моделями" свого часу називали інші - Porsche 914 i 924. Вони значною мірою складалися з компонентів "Фольксваґена" і були відносно недорогими.
Однак Porsche планує не лише дешевші моделі. Виявляється, можна будувати ще дорожчі авто, ніж нинішні.
"Я бачу непогані шанси продавати автомобілі у ціновому сегменті близько 400 тисяч євро", - сказав Мюллер у розмові з журналістами.
Аби реалізувати всі задумки керівництва "Порше" у бюджет розробки нових моделей буде збільшено на 50 відсотків.
Попри заплановану експансію у нові цінові сегменти, Porsche залишатиметься передовсім спортивним автомобілем, запевняють у Штутґарті.
Аби підкреслити спортивний імідж, компанія раніше вже оголосила про повернення у світ автоперегонів.
На даний момент дочка Volkswagen виробляє 100 тисяч автомобілів на рік. Модельний ряд доволі вузький - Boxter/Cayman, 911, Cayenne i Panamera.
П'яту модель - компактний позашляховик Cajun - збиратимуть на заводі у східнонімецькому Лейпцигу.
Це авто має з'явитися на ринку 2013 року. У керівництві компанії планують продавати 50 тисяч екземплярів нового міні-позашляховика на рік.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"