Росія відмовилась ставити на вертольоти двигуни "Мотор-Січі"
"Мотор Січ" виходить з програми з організації в Татарстані складального виробництва двигунів MC-500B для легких російських вертольотів типу "Ансат" на базі Казанського вертолітного заводу.
Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у п'ятницю в керівництві компанії, російський холдинг "Вертольоти Росії" не дав своєї згоди на оснащення вертольота українськими двигунами.
"Проект з казанськими колегами перебував на фінальній стадії, нами були відпрацьовані всі аспекти співпраці, як технічні, так і фінансові. Запуск проекту був намічений на 2012 рік, після завершення сертифікації МС-500В", - сказав співрозмовник агентства.
Як зазначив представник топ-менеджменту "Мотор Січі", вкладені в розробку та сертифікацію МС-500В кошти будуть окуплені.
"Сьогодні ми вже відпрацьовуємо варіанти співпраці із замовниками на МС-500В на ринку Південно-Східної Азії, а також плануємо оснащувати цим двигуном українську техніку ", - сказав він.
У березні 2010 року "Мотор Січ" підписала угоду про наміри з ВАТ "Казанське моторобудівне виробниче об'єднання" про укладання ліцензійної угоди на виробництво українських двигунів в Казані.
За попередніми планами, 85% двигуна планувалося збирати в Запоріжжі, а інші 15% - в Казані.
Легкий багатоцільовий вертоліт "Ансат" нарівні із середнім багатоцільовим вертольотом Мі-38 є "візитною карткою" Казанського вертолітного заводу (КВЗ, РФ) входить в російську компанію "Вертольоти Росії".
За даними розробника, обсяг інвестицій в "Ансат" становив близько 80 мільйонів доларів.
У 2007 році керівництво ВПС Росії оголосило про те, що вибрало казанську машину в якості нового навчального вертольота.
В даний час "Ансат" комплектується двома двигунами РW-207K виробництва компанії Pratt & Whitney Canada.
ВАТ "Мотор Січ" - один з найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок.
Поставляє продукцію в 106 країн світу. Частка РФ в загальному обсязі експорту підприємства становить близько 30%.
"Мотор Січ" забезпечує більш ніж на 80% потребу авіапрому РФ в вертолітних двигунах.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"