Міноборони Росії купило перший Ан-70
Міністерство оборони Росії придбало один з двох військово-транспортних літаків Ан-70, які будуються на авіазаводі у Києві.
Про це заявив президент ВАТ "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
"Цей літак перебуває в збірці. Міноборони Росії купило літак Ан-70 для того, щоб ми змогли в цьому році на ці гроші закласти ще один літак", - сказав Богуслаєв.
Він нагадав, що на київському авіазаводі "Авіант" кілька років будуються два літаки Ан-70 на замовлення Міноборони України.
"Саме один з цих двох літаків Міноборони Росії закупило для себе", - уточнив голова "Мотор Січ".
За його словами, з російською стороною узгоджені всі програми випробувань літака Ан-70.
Раніше повідомлялося, що після довгої перерви зрушилася з "мертвої" точки програма створення і розгортання серійного виробництва літака Ан-70.
У Держпрограмі озброєнь Росії на період до 2020 року передбачається закупівля кількох десятків Ан-70.
Літак Ан-70 має унікальні льотно-технічні та злітно-посадочні характеристики, у тому числі при базуванні на ґрунтових злітно-посадкових смугах.
Раніше генконструктор держпідприємства "Антонов" Дмитро Ківа повідомив, що Ан-70 може доставити вантаж масою 20 т на дальність до 3000 км, злітаючи з грунтових ЗПС завдовжки всього 600-800 м.
Такими характеристиками не володіє жоден з існуючих військово-транспортних літаків цієї розмірності.
Завдяки тільки одній цій якості можна в 1,5 разу підвищити скритність і раптовість бойової транспортної операції, що збільшує виживаність літака і десанту приблизно в 10 разів, сказав генконструктор.
За своїми характеристиками Ан-70 перевершує всі існуючі нині аналоги.
Наприклад, європейський А400М поступається йому за вантажопідйомністю та обсягом вантажної кабіни (максимальна вантажопідйомність Ан-70 - 47т, заявлена А400M - 37 т, обсяг вантажної кабіни Ан-70 - 425 кубометрів, А400M -340 кубометрів).
Крім того, у Ан-70 удвічі нижча вартість і експлуатаційні витрати.
За даними європейських експертів, вартість А400М складає 145 млн. євро.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"