Тігіпко і Коломойський хочуть заробити на вагонах Лукашенка
Віце-прем'єр-міністр - міністр соціальної політики Сергій Тігіпко стане співвласником Гомельського вагоноремонтного заводу, що в Білорусі.
Одне з підприємств, що входить у фінансово-промислову групу ТАС - Крюківський вагонобудівний завод, стане співзасновником СП на базі заводу в Гомелі, передають "Комментарии" з посиланням на білоруські ЗМІ.
Згідно з указом президента Білорусі Олександра Лукашенка до кінця 2011 року там буде створено ЗАТ "Гомельський вагоноремонтний завод".
З білоруського боку його засновниками стане державний Гомельський вагоноремонтний завод - він внесе в статутний фонд майно на суму 40,428 мільярда рублів.
Крюківський вагонобудівний завод в свою чергу оплатить свою частку грошима в обсязі 7,267 мільярда рублів.
Акції на суму 40,428 мільярда рублів перейдуть в управління Білоруської залізниці.
Співпраця між двома підприємствами почалося в 2008 році, коли було укладено угоду про спільне будівництво 125 вагонів протягом 5 років.
Українці в його рамках поставляли в Гомель комплектуючі для складання залізничних пасажирських вагонів.
Вже тоді власники КВБЗ заявили про свої наміри брати участь у приватизації Гомельського вагоноремонтного заводу.
Крім Тігіпко акціонерами КВБЗ, що є найбільший в СНД виробником пасажирських і вантажних вагонів, є група «Приват». Її власники - українські мільярдери Ігор Коломойський і Геннадій Боголюбов.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"