Україна відклала підвищення стандартів пального ще на півроку
Державний комітет з питань технічного регулювання та споживчої політики продовжив дію стандартів виробництва бензинів і дизпалива, що відповідають вимогам "Євро-2" і "Євро-3", до 31 грудня 2011 року.
Відповідне рішення закріплене наказом Держспоживстандарту №240 від 1 липня 2011 року, оприлюдненим на веб-сайті відомства.
Згідно з наказом, зокрема, продовжена дія ДСТУ 3868-99 "Паливо дизельне. Технічні умови" та ДСТУ 4063-2001 "Бензини автомобільні. Технічні умови".
Як повідомлялося, з 1 липня 2011 року українські нафтопереробні заводи повинні були повністю перейти на стандарти ДСТУ 4839:2007 та ДСТУ 4840:2007, що відповідають вимогам "Євро-4" і "Євро-5".
Готовність ще з початку 2011 року освоїти випуск нафтопродуктів, що відповідають вимогам "Євро-4" і "Євро-5", підтвердили Одеський, Кременчуцький і Лисичанський нафтопереробний заводи.
Водночас, Міністерство енергетики та вугільної промисловості та Український НДІ нафтопереробної промисловості "МАСМА" запропонували продовжити дію старих стандартів до 1 січня 2012 року для заводів, які не встигли завершити модернізацію - Шебелинського газопереробного заводу, Дрогобицького НПЗ і Надвірнянського НПЗ.
На думку експертів Американської торгової палати (ACC), відстрочка переходу на стандарти палива "Євро-4" і "Євро-5" сповільнить розвиток української нафтопереробної галузі і негативно позначиться на довірі інвесторів до держави.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"