Митниця гальмує залізницю "із варяг у греки"

Середа, 25 травня 2011, 12:36

Рекламований "Укрзалізницею" контейнерний потяг "Вікінг", який курсує від Балтійського до Чорного моря, майже не приносить користі Україні.

Логістичні компанії не користуються ним через проблеми з митницею, пише газета "Дело".

У цілому потяг "Вікінг" завантажений непогано, проте в 2009 році 90% перевезень він здійснював з Литви до Білорусі, і лише 10% вантажів призначені для України, а в 2010 році обсяги у напрямку до України взагалі прагнуть до нуля, розповіла виданню президент Української логістичної асоціації Марія Григорак.

За її словами, західні логістичні компанії, які замовляють вантажоперевезення цим поїздом, головною проблемою вважають тривалість митного оформлення контейнерів в Україні.

Реклама:

"У Білорусі розмитнення триває 30 хвилин, а в Україні - до 3 діб. Відповідно, поїзд, який замислювався для України, користі їй не приносить", - наголосила вона.

Представник Міністерства інфраструктури Олексій Баранов підтвердив недозавантаженість цього маршруту, проте відзначив, що, на його думку, головна причина - не у митному оформленні, а в дорожнечі обслуговування у чорноморських портах.

Як відомо, регулярний контейнерний потяг "Вікінг" почав курсувати від порту "Іллічівськ" до порту "Клайпеда" з 2003 року.

Загальна протяжність маршруту 1733 км. У дорозі поїзд перебуває 56 годин 30 хвилин.

За повідомленнями операторів поїзда, його завантаженість у 2010 році досягла рекордної для проекту величини.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: