Клюєву не терпиться корпоратизувати авіабудування
На розширеній нараді з розвитку вітчизняної авіаційної промисловості перший віце-прем'єр доручив прискорити підготовку відповідних документів, передає його прес-служба.
"Повинна запрацювати потужна вертикально-інтегрована компанія, яку ми починали створювати в 2006 році. Ви повинні корпоратизуватись, пройти акціонування. Створити нормальні умови для розвитку. Поодинці не виживе жодне підприємство", - сказав Клюєв.
За його словами, також дуже важливо в терміновому порядку підготувати пропозиції по технічному переоснащенню кожного авіабудівного підприємства і серйозно посилити їх кадровий склад.
Перший віце-прем'єр-міністр доручив створити міжвідомчу робочу групу, яка повинна в найкоротші терміни підготувати законопроект щодо реструктуризації боргів та вирішення інших фінансових проблем підприємств галузі.
Він доручив також створити робочу групу при Мінфіні з залученням банківських фахівців для доопрацювання ефективних механізмів фінансової підтримки розвитку вітчизняного літакобудування.
Клюєв заявив, що тільки за рахунок державного бюджету неможливо розвинути жодної галузі. "Потрібні також приватні інвестиції і банківський капітал", - зазначив він.
Він також дав доручення якнайшвидше розробити нормативно-правовий акт щодо спрощення проходження митних процедур при ввезенні літаків, двигунів і агрегатів вітчизняного виробництва для ремонту в Україну.
За даними голови Держагентства з управління державними корпоративними правами Дмитра Колесникова, загальний обсяг продукції, що вироблено в галузі в 2010 році, становив близько 10 мільярдів гривень, що на 11% вище, ніж у 2009 році.
Як завив президент і генеральний конструктор ДАК "Антонов" Дмитро Ківа, його підприємство вже має діючих контрактів на 750 мільйонів доларів, і за останні час завод додатково залучив більше тисячі робітників.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"