Міст Кирпи не витримав теплої погоди
Розрекламований гус-асфальт, який повинен був протриматися до 30 років, почав здуватися на стиках Дарницького залізнично-автомобільного мосту, нагадуючи "лежачих поліцейських".
Проблемних ділянок нарахували близько десятка повідомляє газета "Сегодня".
Найбільша кількість здуттів асфальту - по дорозі з Лівого берега на Правий. У вівторок там уже стояли загороджувальні парканчики і працювали будівельники.
"Відбулася деформація асфальту на тимчасових швах. Через теплу погоду сталося нагрівання - розширилися металеві балки моста, а стик стиснувся, через що здувся асфальт. 10 травня ми почнемо ставити на місце тимчасових швів німецькі компенсатори, і дорога буде нормальною", - розповів заступник начальника Південно-західної залізниці Олександр Погрібний.
Як відомо, будівництво Дарницького мосту через Дніпро має бути повністю завершене до Євро-2012.
27 вересня 2010 року по мосту був відкритий залізничний рух. 17 грудня по Дарницькому мосту відкрито автомобільний рух з Лівого берега на Правий.
Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу почалося в липні 2004 року. Загальна кошторисна вартість становить 9,157 млрд. гривень.
Будівництво мостового переходу профінансовано на суму 5 млрд. 378,2 млн. гривень, з яких 900,2 млн. гривень - кошти державного бюджету. 4 млрд. 698,9 млн. гривень - інвестиції.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"