"Укртелеком" заплатить Платіні 6,5 мільйона євро за статус

Вівторок, 19 квітня 2011, 09:22

"Укртелеком" подав до Мінекономіки обґрунтування закупівлі права на визнання "Національним спонсором УЄФА Євро-2012TM".

Вартість закупівлі, яка здійснюється коштом компанії, становить 6,5 мільйона євро. Строком дії спонсорства визначено квітень 2011 - грудень 2012 року. Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель".

"Укртелеком" було визначено кандидатом на отримання цього статусу під час офіційної зустрічі за участі представників UEFA, яка відбулась влітку 2010 року під головуванням віце-прем'єр-міністра Бориса Колеснікова.

UEFA, якому належать всі права щодо просування, реклами, трансляції та продажу, а також інші комерційні права стосовно фінального турніру Чемпіонату Європи, погодився призначити ВАТ "Укртелеком" Національним спонсором та надати пакет ексклюзивних маркетингових та інших комерційних прав та можливостей для їх реалізації на території України під час Євро-2012.

Реклама:

"Укртелеком" має реалізувати комплексні телекомунікаційні рішення щодо будівництва на всіх об'єктах, де проходитимуть заходи Євро-2012, телекомунікаційної інфраструктури згідно з вимогами UEFA: створити локальні комп'ютерні мережі та глобальну мережу для UEFA Євро-2012TM, мережі трансляції та збереження відеоінформації;

Також централізовану систему управління, моніторингу та контролю якості обслуговування для всіх телекомунікаційних послуг; встановити сучасне телекомунікаційне обладнання; забезпечити організаторів, учасників, представників ЗМІ та вболівальників всіма сучасними телекомунікаційними послугами високої якості (фіксований голосовий та факсимільний зв'язок, телеконференцзв'язок; мобільний зв'язок, швидкісний доступ (фіксований та мобільний) до Інтернет; забезпечити підтримку клієнтів (за допомогою контакт-центру), сервісну підтримку.

"Укртелеком", поряд з іншими спонсорами, буде постійно представлений у різних проявах, отримає можливість використання потужних медіа-ресурсів, задіяних у висвітленні заходів з підготовки та проведення в Україні Євро-2012, для подальшого просування своїх послуг.

"Можливості, що відкриваються в рамках такого співробітництва, в цілому не мають аналогів в Україні, що особливо важливо для бренду "Укртелеком", який поки що знаходиться в процесі створення бренд-асоціацій", - йдеться в обґрунтуванні.

"Укртелеком" очікує "зростання глядацької аудиторії на 20% порівняно з Євро 2000, 2004, 2008 років, приїзд понад 1 мільйона туристів до України, майже 8 мільярдів глядачів прямих телевізійних трансляцій. Про непересічний інтерес до Євро-2012 свідчить той факт, що на придбання квитків на матчі турніру було подано понад 12 мільйонів заявок від вболівальників із 206 країн світу, що є абсолютним рекордом континентальних першостей і перевищує відповідні показники Євро 2008 на 17%".

Національним спонсором UEFA Євро-2012 на території Польщі є Telekomunicacja Polska SA.

"Моніторинг українського медіа простору також свідчить про те, що трансляції матчів Чемпіонату світу, Чемпіонату Європи, кубкових турнірів UEFA з футболу на телеканалах України мають традиційно максимальні рейтинги (частка перегляду сягає до 26% загальної глядацької телеаудиторії), значно перевищуючи (до 2 разів) рейтинги популярних розважальних телепрограм та телесеріалів", - йдеться в обґрунтуванні.

Нагадаємо, напередодні цієї закупівлі держава продала кіпрській компанії понад 90% акцій ВАТ "Укртелеком". Кінцевий бенефіціар наразі невідомий.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!