Ребрендинг ПАТ "Марфін БАНК" свідчив про посилення позицій на ринку фінансових послуг ®

П'ятниця, 1 квітня 2011, 17:36

Якби реорганізація, яка проводиться сьогодні ПАТ "Марфін БАНК" була зведена тільки до зміни логотипу, корпоративного кольору та оформлення відділень, відповідно до нових стандартів, то її сміливо можна було б назвати редизайном.

Але в даному випадку ми маємо справу саме з ребрендингом, коли слідом за зміною назви, торговельної марки йдуть серйозні зміни в самій структурі організації, її можливості і, відповідно, позиції на ринку фінансових послуг.

Так, чергове збільшення статутного фонду ПАТ "Марфін БАНК" в цьому році на 10 мільйонів євро говорить про серйозні наміри цієї фінансової установи активно просуватися в кредитуванні великого і середнього корпоративного бізнесу.

А нещодавня перемога на відкритих торгах в рамках тендеру, оголошеного ДП "Залізниця" ще раз свідчить про можливості банку надавати кредити.

Реклама:

На питання чи існують пріоритети при виборі галузі або клієнтів для кредитування, голова правління ПАТ "Марфін БАНК" Костянтин Гой відповідає гранично ясно: основний пріоритет при видачі кредиту - це прозоре ведення бізнесу позичальником і надання гарантій останнім можливості його погашення.

Довідка:

ПАТ "Марфін БАНК" входить у велику європейську фінансову структуру Marfin Popular Bank (Кіпр).

Marfin Popular Bank надає повний спектр банківських послуг і має більше 400 філій та відділень у різних країнах світу: Великобританії, Румунії, Естонії, Сербії, Греції, Росії, на острові Гернсі, в Австралії, на Кіпрі і в Україні.

Ліцензія НБУ № 66 від 17.11.2010 р.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!