Ребрендинг ПАТ "Марфін БАНК" свідчив про посилення позицій на ринку фінансових послуг ®
Якби реорганізація, яка проводиться сьогодні ПАТ "Марфін БАНК" була зведена тільки до зміни логотипу, корпоративного кольору та оформлення відділень, відповідно до нових стандартів, то її сміливо можна було б назвати редизайном.
Але в даному випадку ми маємо справу саме з ребрендингом, коли слідом за зміною назви, торговельної марки йдуть серйозні зміни в самій структурі організації, її можливості і, відповідно, позиції на ринку фінансових послуг.
Так, чергове збільшення статутного фонду ПАТ "Марфін БАНК" в цьому році на 10 мільйонів євро говорить про серйозні наміри цієї фінансової установи активно просуватися в кредитуванні великого і середнього корпоративного бізнесу.
А нещодавня перемога на відкритих торгах в рамках тендеру, оголошеного ДП "Залізниця" ще раз свідчить про можливості банку надавати кредити.
На питання чи існують пріоритети при виборі галузі або клієнтів для кредитування, голова правління ПАТ "Марфін БАНК" Костянтин Гой відповідає гранично ясно: основний пріоритет при видачі кредиту - це прозоре ведення бізнесу позичальником і надання гарантій останнім можливості його погашення.
Довідка:
ПАТ "Марфін БАНК" входить у велику європейську фінансову структуру Marfin Popular Bank (Кіпр).
Marfin Popular Bank надає повний спектр банківських послуг і має більше 400 філій та відділень у різних країнах світу: Великобританії, Румунії, Естонії, Сербії, Греції, Росії, на острові Гернсі, в Австралії, на Кіпрі і в Україні.
Ліцензія НБУ № 66 від 17.11.2010 р.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"