Кабмiн пропонує Раді посилити умови реклами на фондовому ринку
Державна комiсiя з цiнних паперiв та фондового ринку має регулювати вимоги до реклами i рекламодавцiв на ринку цiнних паперiв.
Така норма мiститься в урядовому законопроектi, внесеному до Верховної ради у п'ятницю, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Згiдно із цим документом, поширення реклами на фондовому ринку без попереднього подання її ДКЦПФР каратиметься штрафом у розмiрi вiд 50% до 150% вiд вартостi реклами, а повторне порушення протягом року - вiд 150% до 300%.
Наразi комiсiя погоджує лише рекламнi матерiали iнститутiв спiльного iнвестування (IСI).
Новий законопроект також суттєво розширює поняття реклами на фондовому ринку, визначаючи її як будь-яку iнформацiю про емiтента, IСI, профучасника, саморегулiвну органiзацiю, рейтингове агентство, договiр iз цiнними паперами або його умови, якщо тiльки ця iнформацiя не пiдлягає обов'язковому оприлюдненню.
Також документ забороняє використовувати порiвняльну рекламу шляхом вказування на недолiки у дiяльностi конкурентiв, навiть якщо така iнформацiя вiдповiдає дiйсностi, зокрема, про санкцiї до них з боку держорганiв.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"