Кияни не отримали обіцяні знижки на компослуги
Обіцяні київською владою знижки на оплату комунальних послуг отримали далеко не всі жителі столиці, які вчасно сплатили за послуги ЖКГ.
Про це пише газета "Сегодня".
У столичному Головному інформаційно-обчислювальному центрі виданню підтвердили, що такі випадки дійсно мають місце.
"Ми виявили 120 випадків на все місто, коли при дотриманні всіх умов знижка не була нарахована. В одному з відділень "Укрпошти" була неправильно сформована платіжна бандероль і квитанції, які були оплачені 18-го числа, потрапили в 21-е", - зазначив начальник ГІОЦ Станіслав Каплуненко.
За словами чиновника, цим людям зроблять перерахунок у наступному місяці.
При цьому Каплуненко відзначив, що багато киян знижок просто не помітили.
"Тому в наступному місяці в квитанції буде зазначений тариф зі знижкою або без", - сказав він.
У спірних випадках у мерії радять звертатися у спецкомісії з питань тарифів, які створили при кожній райадміністрації, або на гарячу лінію ГІОЦ - 238-80-85.
Як повідомлялося, раніше міська влада обіцяла, що з 1 березня кияни, які заплатять за комунальні послуги до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим, отримають знижки на оплату послуг ЖКГ.
При цьому механізм знижок не поширюється на громадян, у яких є борги по платі за комунальні послуги, або тих, хто користується субсидіями.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"