Цушко наказав продавцям цукру знизити ціни
Антимонопольний комітет зобов'язав суб'єктів господарювання, що працюють на ринку цукру, привести оптово-відпускні та роздрібні ціни до економічно обґрунтованого рівня.
Вимоги охопили 8 груп цукрових заводів, 11 виробників цукру, що не інтегровані в групи, 9 великих оптових постачальників та 8 найбільших торговельних мереж.
Учасники цього ринку повинні сприяти укладенню прямих контрактів щодо реалізації цукру з торговельними мережами, утримуватися від економічно необґрунтованого підвищення цін на товар, повідомляє прес-слуєба АМКУ.
Комітет попередив торговельні мережі про неприпустимість збільшення рівня торговельної надбавки та створення дефіциту вагового цукру через повний перехід на реалізацію фасованого цукру.
Так, з вересня до грудня 2010 року ціни на цукор зросли на 17,1%.
За результатами аналізу прогнозного балансу попиту і пропозиції нового маркетингового року встановлено, що обсяг внутрішнього споживання цукру не зріс, а залишився на рівні попереднього 2009/2010 маркетингового року - 1, 840 млн. тонн.
АМКУ відзначає, період з вересня до грудня включно не є періодом сезонного зростання цін на цукор.
Разом з цим, за інформацією Мінагропрода, залишки цукру, що є власністю заводів, без урахування цукру, що знаходиться на зберіганні, є значними.
"Отже, аналіз економічної ситуації на ринку свідчить про відсутність об'єктивних підстав для суттєвого підвищення цін на цукор", - підкреслює АМКУ.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"