"Укртелеком" "подорожчає" лише на 10 гривень?

Вівторок, 28 грудня 2010, 13:25

ТОВ "ЕСУ", єдиний учасник конкурсу з продажу 92,79% акцій ВАТ "Укртелеком", запропонувало за пакет на 10 гривень більше за стартову суму, яка становить 10,5 млрд. гривень.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" із посиланням на прес-секретаря Фонду держмайна Ніну Яворську.

"У конверті з пропозицією була вказана сума 10,5 млрд. гривень +10 гривень", - поінформувала вона.

За словами Яворської, "ЕСУ" має намір інвестувати в розвиток оператора 450 млн. гривень протягом 5 років після придбання.

Реклама:

"Компанія заявила, що має намір направити ці гроші, зокрема, на збереження частки "Укртелекому" на ринку фіксованого зв'язку і розвиток послуг інтернет-доступу", - сказала вона.

Конкурсна комісія зробила висновок, що запропонована програма розвитку підприємства відповідає умовам конкурсу, повідомляє агентство "Українські новини".

"ЕСУ" погодилася на проведення ФДМ перегляду вартості активу на підставі незалежної оцінки "Укртелекому" (яка не може бути нижче запропонованої ЕСУ ціни).

"Якщо після цього покупець відмовиться від купівлі - то це означатиме, що застава, мільярд, залишиться у ФДМ. тобто, фактично вони уже впевнені, що купили "Укртелеком", інакше не пішли би на згоду", - заявили "Економічній правді" в ФДМ.

Як повідомлялося, 21 грудня голова ФДМ Олександр Рябченко заявив про те, що "ЕСУ" єдина подала заявку на участь в конкурсі з продажу 92,79% "Укртелекому".

Рябченко зазначив, що оскільки на покупку компанії претендує всього 1 компанія, то конкурсу, наміченого на 28 грудня, не буде, замість цього єдиному учаснику буде запропоновано придбати підприємства за вартістю, визначеною на підставі незалежної оцінки активу.

22 грудня ФДМ оголосив конкурс з вибору даного оцінювача, який повинен відбудуться 6 січня 2011 року.

Як відомо, українська компанія "ЕСУ" є "дочкою" австрійської інвесткомпанії EPIC.

EPIC, приватна інвестиційно-банківська фірма, була створена в 1989-1991 роках для надання консалтингових та інвестиційних послуг в процесі проведення приватизації в Центральній і Східній Європі.

Керуючими партнерами EPIC є Пітер Гольдшайдер, Гюстав Вюрмбек  і Франц Ланшутцер.

На початку 2009 року EPIC також увійшла в капітал компанії Out There Media, яка є одним з лідерів на ринку мобільної реклами, що має 380 млн. передплатників і офіси в Києві, Москві, Софії, Афінах, Дюссельдорфі та Сінгапурі.

Out There Media у червні та грудні 2009 року домовилася про стратегічне партнерство в мобільній рекламі із двома провідними мобільними операторами Україні: "Київстаром" і "МТС".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!