В Харкові на вулиці вийшли водії електротранспорту
Працівники харківського комунального підприємства "Міськелектротранс" 20 грудня не вивели на маршрути трамваї й тролейбуси через заборгованість із зарплати.
Про це агентству "Українські новини" повідомив представник підприємства.
Як повідомили журналістам працівники підприємства, зарплата на підприємстві не виплачується з липня.
Крім того, кондукторів змушують писати заяви про звільнення за власним бажанням.
1 грудня на засіданні колегії Харківської обласної державної адміністрації перший заступник мера Харкова Олександр Кривцов попросив губернатора Михайла Добкіна допомогти в погашенні заборгованостей на ряді комунальних підприємств, у тому числі "Міськелектротрансі".
Він зазначив, що в 2010 році міський бюджет Харкова зробив цьому підприємству фінансову допомогу в розмірі 53,3 млн. гривень, але цього виявилося недостатньо.
"З тупика можна було вийти, якби держава хоча б частково погасила свої борги з компенсації за перевезення пільгового контингенту", - сказав Кривцов.
Заборгованість "Міськелектротрансу" із зарплати своїм співробітникам становить 18,7 млн. гривень, у Пенсійний фонд - 30,4 млн. гривень.
Як повідомлялося, колектив "Міськелектротрансу" 9-19 жовтня 2009 року проводив страйк із вимогою повної виплати заборгованості із зарплати.
Харківська міськрада 21 жовтня 2009 року виділила "Міськелектротрансу" фінансову допомогу в сумі 9 млн. гривень для забезпечення виплати заробітної плати працівникам.
11 січня працівники КП знову не вивели на маршрути транспорт через заборгованість із зарплати з липня по грудень 2009 року.
Міська влада 11 січня вирішили виділити "Міськелектротрансу" 28 млн. гривень із коштів, зарезервованих для будівництва метро в лютому-березні 2010 року, на погашення заборгованості із заробітної плати.
12-13 січня трамваї й тролейбуси відновили свою роботу.
Комунальне підприємство "Міськелектротранс" здійснює перевезення пасажирів на 14 трамвайних й 25 тролейбусних маршрутах. Щодня підприємство перевозить понад 0,4 млн. пасажирів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"