Не побудоване столичне метро подорожчало на 6 мільярдів

Середа, 3 листопада 2010, 17:15

КП "Київський метрополітен" оцінює будівництво Лівобережної лінії метро "Троєщина-Осокорки" і "Подільсько-Вигурівської" лінії в 16,2 млрд. гривень.

Про це в ході брифінгу повідомив начальник підприємства Володимир Федоренко, передає "Обком" з посиланням на "Українські новини".

"Проекти на ці дві лінії закінчені. Кошторисна вартість у цінах 2009 року на Подільсько-Вигурівську - 10,2 млрд. гривень, на Лівобережну - близько 6 млрд. Лівобережна менше коштує, тому що вона в основному наземна, а Подільсько-Вигурівська - підземна", - зазначив Федоренко.

При цьому Федоренко додав, що будівництво двох ліній - це перспектива найближчих 10-15 років, оскільки проект довгостроковий.

Реклама:

Крім того, він зазначив, що в перспективі в планах будівництво і нових станцій на існуючих лініях метро.

Так, крім запланованих станцій від станції метро "Либідська" у бік житлового масиву Теремки, планується також будівництво нових станцій на Сирецько-Печерській лінії.

"Всього є в планах і будівництво нових станцій на існуючих лініях. На Куренівської це "Виставковий центр", "Іподром", "Одеська площа", "Теремки". На Теремках ми плануємо ще паркінг побудувати. Сирецько-Печерська: у бік житлового масиву Виноградар передбачається 4 станції після станції "Сиренька", в інший кінець - у бік Дарницького вокзалу - 3 станції", - додав начальник підприємства.

Також він нагадав, що Подільсько-Вигурівська лінія і Лівобережна лінія припускають будівництво 12 станцій на кожній.

У 2008 році Київська міська державна адміністрація оцінювала вартість будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро в 5,507 млрд гривень. Будівництво Лівобережної лінії метро "Троєщина-Осокорки" в 2009 році оцінювався в 5,846 млрд. гривень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!