Україна продаватиме двигуни для китайських літаків
Україна готує на 2011 рік поставки першої партії серійних форсажних двигунів АІ-225-25F для нового навчально-бойового літака (УБС) L-15 військово-повітряних сил КНР.
Про це заявив генеральний конструктор державного підприємства "Івченко-Прогрес" Ігор Кравченко, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
За його словами, уперше представлений на авікосмічній виставці Air Show China-2010 у Чжухаї літак з українськими форсажними двигунами L-15 отримав хороші оцінки фахівців.
Нині українська та китайська сторони приступили до відпрацювання контракту на поставку першої партії серійних АІ-225-25F в КНР.
"Укладення контракту намічено на кінець цього - початок наступного року. Перші поставки серійних АІ-225-25F для L-15 будуть розпочаті в 2011 році", - сказав він.
За даними української сторони, в 2011-2012 роках Україна може поставити для китайського УБС L-15 та навчально-тренувального літака (УТС) K8J не менше 60-100 двигунів АІ 225-25F.
УБС L-15 призначений для навчання пілотів літаків типу J-10, J-11, F-16 і інших.
Максимальна злітна маса літака становить 9800 кг, його довжина - 12,27 м, розмах крила - 9,48 м.
Конструкція УБС на 25% виконана з вуглецевих композиційних матеріалів.
Термін служби - 10 тис. льотних годин, або 30 років.
Розроблений ДП "Івченко-Прогрес" і виготовлений ВАТ "Мотор-Січ" двигун АІ-222-25F забезпечує тягу до 4200 кг на форсажному режимі.
За даними розробників L-15, він також буде мати конкурентоспроможну вартість: у базовому варіанті вона складе близько 10 млн. доларів у базовому варіанті і буде змінюватись в залежності від комплектації.
Згідно з повідомленнями закордонних ЗМІ, в найближчій перспективі на основі УБС L-15 буде створено варіант легкого штурмовика. Нині розглядаються варіанти його озброєння.
Ця модифікація буде запропонована для постачання ВПС КНР і на експорт. Не виключено створення версії літака для ВМС.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"