"Богдан" і ЛАЗ почали активну боротьбу за Євро-2012
Корпорація "Богдан" подала скаргу в Антимонопольний комітет про порушення комунальним підприємством "Харківпас" закону "Про держзакупівлі" під час купівлі 93 тролейбусів та 56 автобусів у Львівського автобусного заводу.
Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на прес-службу АМКУ, який 5 жовтня своїм рішенням призупинив процедуру закупівлі.
"Закупівлю поза конкурсом "Харківпас" пояснив в обґрунтуванні застосування процедури закупівлі в одного учасника тим, що ЛАЗ є єдиним виробником цієї техніки в Україну. Але це не відповідає дійсності", - говорить віце-президент "Богдана" Володимир Гунчик.
Характеристики тролейбусів ЛАЗу Е-183 і "Богдана" Т701.10 практично ідентичні: 12 м, місткість 100 чоловік, двигун постійного струму. У АМКУ підтвердили цю інформацію.
Директор КП "Харківпас" Віктор Громикін від коментарів відмовився. А в ЛАЗі заявили, що, хоча "Богдан" і має аналогічну продукцію, ЛАЗ - єдине в Україні підприємство, яке має серійне виробництво необхідної техніки.
"В Україні багато компаній можуть виробляти міський транспорт, але це не означає, що він відповідає вимогам замовника", - говорить голова наглядової ради ЛАЗу Ігор Чуркін.
Цікаво, що аналогічним чином - шляхом блокування рішень місцевої влади про закупівлю транспорту у конкурента - надходить і ЛАЗ, зазначає видання.
2 вересня в тендері на постачання 61 тролейбуса Криму переможцем була оголошена компанія "Богдан".
Але договір із переможцем підписаний так і не був: 8 вересня АМКУ призупинив процедуру закупівлі через скарги ЛАЗу, який звинуватив МінЖКГ Автономної республіки Крим у порушенні порядку проведення тендеру.
У ЛАЗі кажуть, що МінЖКГ опублікувало вимоги до тендеру лише за місяць до його проведення, а однією з умов була наявність сертифіката випробувань тролейбуса на гірській трасі, отримання якого потребує більше часу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"