Мінфін вирішив, як вибирати банки для виплати зарплат бюджетникам
Міністерство фінансів врегулювало порядок проведення конкурсів із відбору банків для виплати заробітних плат працівникам бюджетних установ та державної соціальної допомоги.
Про це ідеться в наказі міністерства №1086 від 24 вересня, повідомляє портал "Українські новини" із посиланням на прес-службу Мінфіну.
Відповідно до документа банки відбираються для цих цілей шляхом проведення постійно діючої конкурсної комісією відкритих конкурсів.
До участі в конкурсах допускаються банки, що є учасниками Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (крім державного Ощадбанку), у яких значення нормативу миттєвої ліквідності протягом останніх 6 місяців становило не менше 20%.
За результатами конкурсу банки визнаються уповноваженими на право виплати зарплат і допомоги на всій території Україні.
В разі виявлення будь-яких порушень, допущених тим чи іншим банком, а також у разі переведення банку Фондом гарантування вкладів з категорії постійних учасників у категорію тимчасових учасників, або ж у разі введення в банку тимчасової адміністрації він може бути виключений з числа уповноважених на право виплати зарплат та державної соціальної допомоги.
Надалі банк може повторно отримати статус уповноваженого з виплати зарплат і соцдопомоги, але не раніше, ніж через 6 місяців з моменту усунення виявлених порушень.
Як повідомлялося, в середині 2009 року Мінфін ввів вимогу щодо обов'язкового членства в платіжних системах-резидентах для банків, які виплачують зарплату бюджетникам.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"