Росіяни хочуть продавати українські літаки
Російська лізингова компанія "Ільюшин Фінанс Ко." має намір зайнятися просуванням продукції українських авіабудівників.
Компанія подумує про створення української "дочки", яка буде продавати зібрані в Україні літаки Ан-148 і Ан-158, пише гезета "Дело".
"Ми не виключаємо, що в підсумку ми створимо в Україні свою дочірню структуру. Але це поки перебуває на рівні ідеї", - зазначив голова ІФК Олександр Рубцов на виставці "Авіасвіт-2010".
Він засумнівався в тому, що українська лізингова компанія "Лізингтехтранс" зможе повністю забезпечити фінансуванням виробництво регіональних літаків в Україні.
Тому Рубцов вважає цілком реальним створення пулу лізингодавців, до числа яких входитиме й ІФК.
ІФК хотіла б поставляти українські лайнери Ан-148/158 як закордонним, так і російським замовникам.
Як зазначав раніше Олександр Рубцов, вироблені в Україні літаки Ан-158, які ввозяться до Росії, не обкладаються митом відповідно до Ашхабадської угоди від 23 грудня 1993 року.
Більш того, за його словами, до 54% вартості літака формують матеріали і комплектуючі, вироблені в Росії.
Обом заводам - воронезькому і київському - потрібно ще близько 225 млн. доларів інвестицій, зазначає видання.
Лізингодавці готові допомогти підприємствам залучити необхідне фінансування.
Російсько-український літак Ан-148 зараз збирається в Росії на Воронезькому авіазаводі і в Києві на "Авіанті".
Російське підприємство розраховує в 2010 році зібрати п'ять літаків, але у стартового замовника - авіакомпанії ГТК "Росія" - до нього чимало претензій.
Як раніше відзначали представники ГТК "Росія", "експлуатаційна надійність літака не відповідає раніше заявленій і не може забезпечувати достатній рівень безпеки і регулярності польотів".
В Україні проблем з експлуатацією немає, а в 2011 році "Авіант" збирається випустити 12 лайнерів.
У 2011 році український авіапром збере ще сім Ан-148 і п'ять Ан-158.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"