Пентагон допустив "Антонова" до конкурсу
Міністерство оборони США допустило консорціум американської компанії US Aerospace і українського АНТК "Антонова" до участі в тендері KC-X на постачання ВПС США літаків-заправників нового покоління
"Ми не встигли в строк оформити свою участь, але терміни продовжили на наше прохання, і ми тепер будемо брати участь у конкурсі", - уточнив президент "Антонова" Дмитро Ківа, передає видання "Дело".
Про те, що "Антонов" має намір взяти участь в американському тендері, стало відомо 2 липня 2010 року.
Консорціум US Aerospace і АНТК планували представити на конкурс одразу три літаки-заправники, створені на базі транспортників Ан-124-100 "Руслан", Ан-122 і Ан-112.
Заявка на участь у тендері від консорціуму прийшла ВПС США 9 липня 2010 року з запізненням на п'ять хвилин після завершення прийому документів.
Через запізнення кур'єра комісія, відповідальна за проведення KC-X, відмовилася допускати "Антонова" до участі в конкурсі.
US Aerospace намагалася опротестувати рішення ВПС США в Головному контрольному управлінні США.
Зокрема, компанія звинуватила ВПС у навмисному затримання кур'єра на прохідній, щоб той не встиг доставити заявку вчасно, а також у невірному проставленні штампу часу на прийнятої заявці.
Справа все ще розглядається Головним контрольним управлінням.
З якої причини, Пентагон вирішив допустити "Антонова" до участі в конкурсі, Ківа не уточнив.
Офіційного підтвердження того, що "Антонов" допущений до конкурсу, з боку США поки не надходило.
Тендер ВПС США на створення літака-заправника стартував восени 2009 року, а вимоги до літаків Пентагон оприлюднив у лютому 2010 року.
З переможцем тендеру буде укладено контракт на збірку 179 танкерів, що літають.
Сума угоди за різними оцінками складе від 25 до 50 млрд. доларів.
Крім пари US Aerospace / "Антонов" у тендері також беруть участь американський авіабудівний концерн Boeing і європейська компанія EADS.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"