Авіаперевізники зацікавилися українськими літаками
"Дніпроавіа" і "Донбасаеро" 1 жовтня на виставці "Авіасвіт-XXI" підписали угоди з "Антоновим" про лізинг двох і спільне придбання з "АероСвітом" п'яти Ан-148 до кінця 2011 року.
Ще шість літаків має намір купити держкомпанія "України", пише газета "Комерсант-Україна".
"Дніпроавіа" і "Донбасаеро" підписали договори про експлуатацію двох Ан-148 на умовах мокрого лізингу з "Антоновим" і лізинговою компанією "Лізингтехтранс".
Зараз ці літаки експлуатує "АероСвіт", екіпаж і борттехніків надає "Антонов".
"Лізингові платежі будуть здійснюватися компаніями в залежності від кількості виконаних рейсів", - розповів помічник керівника "АероСвіту" із зв'язків з громадськістю Сергій Куций.
Ще п'ять Ан-148 за генеральною угодою з "Антоновим", підписаним у п'ятницю, авіакомпанії мають намір отримати до кінця 2011 року.
Крім того, п'ять Ан-148 повинні бути поставлені "Лізингтехтранс".
Твердий контракт на постачання цих 10 суден буде підписаний після того, як держава вирішить питання фінансування замовлення, уточнили в "Антонові".
У п'ятницю Ан-148 зацікавилася і компанія "Україна", яка забезпечує перевезення вищих посадових осіб та офіційних делегацій країни.
"Україна" і "Антонов" підписали протокол про наміри про закупівлю двох VIP-версій Ан-148 і чотирьох у базовій комплектації до кінця 2012 року.
Ан-148 - перша самостійна розробка українських авіаконструкторів. Це дводвигунний реактивний літак, призначений для регіональних рейсів (2000-4400 км).
Пасажирські варіанти розраховані на 68-85 місць, крейсерська швидкість - 780-850 км/год.
Вартість базової моделі - близько 20 млн. доларів.
Літак виготовляють у Києві і на заводі Воронезького акціонерного літакобудівного товариства (ВАЛТ) в Росії.
Зараз флот "АероСвіту", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа" складається в основному з літаків Airbus, Boeing і Embraer.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"