Financial Times заробила мільйон на iPad
Британська газета Financial Times заробила на рекламі в своєму додатку для iPad понад 1 млн. фунтів стерлінгів.
Про це повідомляє Lenta.ru.
Додаток був випущений у травні 2010 року. Його аудиторія вже налічує 400 тис. користувачів.
У цілому на iPad-передплату припадає 10% цифрових абонентів Financial Times.
Навіть без подальшого зростання аудиторії річна виручка від iPad-програм може скласти понад 2 млн. фунтів стерлінгів.
Версія Financial Times для iPad поширюється безкоштовно завдяки спонсорам.
Для перегляду контенту користувачам необхідно зареєструватися. На відміну від веб-доступу, доступ через iPad не обмежений числом статей, які переглядаються.
За словами заступника гендиректора Financial Times Бена Хьюза, на традиційну друковану рекламу вже припадає всього 40% загальної виручки газети.
Втім, як зазначив Хьюз, зміни в джерелах рекламної виручки не обмежуються цифровою рекламою.
Газета, зокрема, заробляє на організації та проведенні різних заходів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"