Мешканці столичних квартир можуть залишитися без холодної води
Акціонерна компанія "Київенерго" заявила про намір з 6 вересня припинити обслуговування насосних агрегатів, які використовуються для подачі холодної води на верхні поверхи житлових будинків.
Про це 3 вересня інформує прес-служба енергокомпанії, пише "Дзеркало Тижня".
Як повідомляється, "Київенерго" звернулася до міської влади і прокуратури Києва щодо недотримання ВАТ "АК "Київ водоканал" чинного законодавства.
"Київводоканал безпідставно відмовляється переоформити договір на підкачування холодної води насосами Київенерго і підписати акти за останні чотири роки стосовно вже використаної електричної енергії на 54 млн. гривень", - заявив заступник голови правління енергокомпанії Іван Ричка.
У "Київенерго" зазначають, що "враховуючи відмову "Київводоканалу" від отримання послуг компанії з підвищення тиску холодної води, припинення будь-яких виплат за надані послуги, а також небажання впорядкувати взаємну звітну та бухгалтерську документацію, "Київенерго" змушена з 6 вересня припинити обслуговування насосних агрегатів".
"Особливу увагу правоохоронних органів ми звернули на те, що в разі раптової зупинки через несправність насосів, відповідальність за відсутність холодної води покладається на "Київводоканал", - підкреслив Ричка.
"Київенерго" нагадує, що 1 липня 2005 року дві компанії і постачальник води уклали договори про надання послуг з підвищення тиску холодної води.
Проте з 1 січня 2006 року, за даними енергокомпанії, "Київводоканал" припинив розрахунки за надані послуги, пояснюючи це закінченням терміну дії договору.
АК "Київенерго" вимагає від "Київ водоканалу" переоформити договори і надалі працювати в правовому полі.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"