Росіяни критикують "спільний" Ан-148
Регіональний російсько-український літак Ан-148 часто ламається і не може забезпечувати достатню безпеку польотів.
Про це заявляє експлуатант цих повітряних суден - авіакомпанія ГТК "Росія", повідомляє РІА "Новости".
"Експлуатаційна надійність літака Ан-148 не відповідає раніше заявленій і не може забезпечувати достатній рівень безпеки і регулярності польотів", - говориться в презентації ГТК "Росія".
Нині ГТК "Росія" експлуатує п'ять літаків Ан-148, в період з 1 червня до 1 вересня 2010 року сумарний наліт, з урахуванням аеродромних тренувань екіпажів, на літаки склав 1,725 тис. годин.
За цей час було виявлено 235 несправностей. Причому сумарний простій для усунення неполадок з урахуванням очікування поставки запчастин склав 2,139 тис. годин, або 89 діб.
"З періоду 92 діб один літак на 89 діб був виведений з експлуатації", - говориться в презентації.
ГТК "Росія" не є єдиним експлуатантом Ан-148, зазначає агентство.
Так, дослідну модель Ан-148, доведену до серійної версії, використовує українська авіакомпанія "АероСвіт".
Як повідомлялося, у грудні 2009 року київський держзавод "Авіант" завершив збірку першого серійного літака Ан-148.
Планувалося, що перші чотири серійні Ан-148 будуть передані держпідприємству "Лізингтехтранс".
Росіяни були зацікавлені у спільному з Україною виробництві Ан-148.
Передбачалося, що за підсумками візиту президента Росії Дмитра Медведєва до Києва у травні 2010 року буде підписана угода про створення спільних підприємств в авіабудівній галузі.
При цьому уточнювалося, що ідеться в першу чергу про продовження спільної роботи за такими проектами, як пасажирські судна Ан-140 і Ан-148.
Влітку 2010 року Міністерство промисловості і торгівлі РФ провело низку нарад із питання установки двигуна SaM-146 на літаки Ан-148.
Однак остаточного рішення про заміну постачальника двигунів для цієї машини не прийнято.
У відповідь українська "Мотор Січ" заявила, що судитиметься, якщо на Ан-148 почнуть встановлювати російські двигуни.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"