Коломойський придбав "Розу Ветров"
"Роза Ветров" стала четвертою вітчизняної авіакомпанією, яка перейшла під контроль структур Ігоря Коломойського.
Тепер частка ринку авіаперевезень, займана "Приватом", виросла до 60%. У авіакомпанії Windrose ("Роза Ветро") змінився власник.
Зокрема, за даними газети "Дело" , головний акціонер і гендиректор компанії Володимир Каменчук продав свій пакет акцій.
Факт зміни власника в "Розе Ветров" підтверджують. "Так, у нас відбулася зміна власників", - повідомили в прес-службі компанії.
Проте подробиць угоди - суму й ім'я покупця - там не розголошують.
За інформацією джерел, покупцями авіакомпанії є структури, близькі до групи "Приват" Коломойського.
Про це також свідчить політика, якої останнім часом дотримується "Роза Ветров".
Зокрема компанія активно розвиває співпрацю з іншими підконтрольними "Привату" авіакомпаніями: "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа".
Між перевізниками ще в 2009 році було укладено interline-угоду, що дозволяє його учасникам продавати перевезення за маршрутами своїх партнерів.
Починаючи з 2009 року "Роза Ветров" та авіакомпанії, підконтрольні "Привату", розвивали свою співпрацю ударними темпами.
У березні між повітряним альянсом Коломойського і "Розой Ветров" було укладено код-шерінгову угоду, що дало змогу компаніям використовувати флот один одного на правах сублізингу.
Також на період літньої навігації "АероСвіт" і "Роза Ветров" об'єднали свої маршрути на напрямку Київ - Москва.
При цьому оператором перевезень на частотах, виділених "Розе", став саме "АероСвіт".
В результаті це дозволило компанії Коломойського збільшити число рейсів до столиці Росії приблизно у півтора рази - до 4-5 на день.
На думку експертів, саме привабливість московського напрямку стало основною причиною поглинання "Розы Ветров" структурами Коломойського.
Можливо, саме через побоювання бути визнаним монополістом новий власник і не афішує угоду.
Необхідно відзначити, що інформація про зміну власника не була представлена і в Антимонопольний комітет.
Нагадаємо, сьогодні відомство розглядає справу про об'єднання "АероСвіту", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа" в єдину структуру.
І якщо в момент прийняття рішення стане відомо про причетність власників цих компаній до покупки нового авіаперевізника, державне відомство може визнати об'єднання незаконним.
Тим часом, всі чотири авіакомпанії, що входять до неформальний авіаальянс "Привату", вже незабаром можуть ввести єдину уніформу для своїх екіпажів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"