Виробники соняшникової олії пообіцяли тримати ціни
Українські виробники соняшникової олії заявили, що будуть дотримуватися вимог Антимонопольного комітету з приводу забезпечення обгрунтованих цін на свою продукцію.
Як повідомило підприємство ІІ "Сантрейд" у листі, "було прийнято рішення про збереження відпускної ціни на олію соняшникову торгових марок соціального бренду на поточному рівні", передає "ЛІГАБізнесінформ".
У свою чергу компанія ТОВ "Кернел-Трейд" повідомила, що "бере на себе зобов'язання забезпечити цінову стабільність і утримати на рівні існуючих відпускні ціни на бутильовану олію соняшникову, зокрема, яке реалізується під ТМ "Щедрий Дар", ТМ "Любонька", ТМ "Премія", ТМ "Natur Verde".
Також у листі зазначено, що компанія "докладе максимум зусиль для того, щоб утримати ціну на рівні існуючої на олію, яке реалізується під ТМ "Стожар", ТМ "Чумак Домашнє", ТМ "Чумак Золоте".
Нагадаємо, що 16 вересня Комітет рекомендував ДП з ІІ "Сантрейд" і ТОВ "Кернел-Трейд" утриматися від необгрунтованого підвищення цін на соняшникову олію поширених торгових марок соціального бренду. За результатами дослідження Комітету, підстави для підвищення цін на соняшникову олію на сьогодні відсутні.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"