Янукович доручив 35 особам координувати реформи в країні

П'ятниця, 2 липня 2010, 19:11
Президент Віктор Янукович створив координаційний центр з впровадження економічних реформ.

Відповідний указ розміщено на сайті глави держави.

Центр створено з метою "забезпечення впровадження програмних положень щодо здійснення у 2010-2014 роках в Україні економічних реформ, спрямованих на вихід із фінансової та економічної кризи, на сталий економічний розвиток держави як передумову зростання добробуту населення".

Координаційний центр буде проводити аналіз і моніторинг впровадження Кабміном, центральними та місцевими органами виконавчої влади, Верховною Радою Криму, органами місцевого самоврядування положень програми, готує регулярні звіти про хід реалізації передбачених нею реформ.

Структурі надається право в установленому порядку запитувати та одержувати від державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб, об'єднань громадян інформацію, документи і матеріали, що стосуються здійснення економічних реформ у державі.

Реклама:

Також центру дозволено користуватися інформаційними базами даних державних органів, державними, в тому числі урядовими, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами.

До складу колегії центру входять прем'єр, спікер (за згодою), глава адміністрації президента та його перший заступник, віце-прем'єр, до компетенції якого належать питання здійснення економічних реформ, а також уповноважений коаліцією депутатських фракцій у Верховній Раді представник.

Гранична чисельність працівників координаційного центру встановлена в кількості 35 штатних одиниць, скоротивши відповідно граничну чисельність працівників Національного інституту стратегічних досліджень.

Матеріально-технічне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Координаційного центру здійснюється Державним управлінням справами.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!