Мауріціо Аскеро: інтернет-магазини допомагають економити час ®
Про розвиток інтернет-торгівлі в люксовому сегменті "Економічній правді" розповів директор з розвитку Helen Marlen Group Мауріціо Аскеро.
- Як з'явилася ідея відкрити інтернет-магазин?
- Така ідея не з'явилася, вона була, питання залишалося в тому, чи готові люди до нового виду люксового шопінгу. Це коли тебе цікавить більшою мірою купівля туфель улюбленої марки і при цьому економія дорогоцінного часу.
- У чому полягає успіх он-лайн торгівлі і які в цьому перспективи?
- Як і в будь-якій справі, успіх полягає в тому, з яким бажанням ти що щось робиш. Ми робимо роботу, яка нам подобається, і йдемо на зустріч нашим клієнтам.
До того ж колосальне зростання нових користувачів Інтернету і швидкість, з якою всесвітня мережа входить в наше життя, зокрема на Україні, вражають.
- Чи є різниця в управлінні інтернет-магазином та іншими магазинами Хелен Марлен?
- Зараз інтернет-магазин працює на базі основних магазинів мережі, існує команда, яка складається з менеджерів, виїзних консультантів і локального відділу логістики, якщо ми говоримо про доставку в межах столиці.
Але ми маємо намір створити особливий асортимент для онлайн-торгівлі, який буде відрізнятися доступною ціною для більшої кількості цінителів якісної продукції, та індивідуальним асортиментом, над яким уже працюють наші баєри.
- Для магазинів такого рівня необхідний особливий сервіс, що ви пропонуєте в он-лайн сегменті?
- Заявивши про себе через Інтернет і надавши відповідний сервіс, ми даємо можливість людям з будь-якого міста України стати нашими клієнтами. Доступні ціни, широкий асортимент, а також доставка в зручні для клієнта місце і час.
- В Україні тільки вчаться купувати через інтернет і основний привабливий момент такої покупки для багатьох - це низька ціна. Що ж приваблює людей заходити в он-лайн магазин і купувати саме дорогу річ без попереднього "розглядання" і примірки?
- Економія часу в першу чергу, до того ж клієнт може оглянути і примірити в зручному для себе місці, там, куди йому доставлять замовлення.
- Купівля речей в магазині для багатьох це приємна традиція - з розмовами, приміркою. Чи не вважаєте ви, що, просуваючи покупки через інтернет, позбавляєте людей доброї традиції - приміряти, помацати, відчути річ, а також віддаляєте людей від атмосфери, стилю самого бренду?
- Інтернет сьогодні - це необхідність, економія часу. Одне не виключає іншого. Заходячи до магазину, ви більше потрапляєте в особливу атмосферу, магазин - це не тільки місце купівлі/продажу, але і особливе місце для спілкування. В інтернет-магазині по-іншому.
- Преміум-сегмент стає активно представлений в інтернеті. Що це - дотримання нових тенденцій, або ж успішний бізнес в першу чергу?
- Це символ часу, все стає більш технологічним, і преміям-сегмент не відстає.
- Що, на вашу думку, чекає на лакшері-сегмент в майбутньому - чи є ймовірність, що він весь піде в інтернет? Що буде з магазинами, які створюють неповторну атмосферу?
- Магазини будуть ставати місцями, де технології (тачскріни, онлайн консультації, швидкий зв'язок з брендом і т.д.) будуть перебувати нарівні з людським професіоналізмом і живої атмосферою.
Магазини у звичному для нас вигляді нікуди не зникнуть. Просто у клієнтів з'явитися більше можливостей.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"