Запрошуємо на перший за час великої війни Банківський форум

Evraz прорвав блокаду Коломойського

П'ятниця, 30 квітня 2010, 15:11

Компанія "Суха Балка" відновила відвантаження залізної руди залізничним транспортом.

Про це заявив віце-президент зі зв'язків з громадськістю контролює "Суху Балку" компанії Evraz Group Олексій Агуреев, пише "Обком".

"Ми сьогодні відновили відвантаження залізної руди по новій залізничній гілці, вже відвантажено 3,8 тис. тонн. Перша руда пішла до Словаччини", - сказав він.

Також Агуреев зазначив, що комбінат продовжує відвантаження залізної руди автомобільним транспортом.

Реклама:

"Ми продовжуємо відвантаження руди автомобільним транспортом, "Суха балка" відвантажила 4,5 тис. тонн руди ММК ім. Ілліча", - повідомив Агуреев.

У квітні відвантаження залізної руди з комбінату становило 39 тис. тонн.

За словами Агуреєва, з 11 травня "Суха Балка" планує відновити видобуток руди.

Як повідомлялося, на початку березня "Суха Балка" зупинила видобуток залізної руди через блокування КЗРК під'їзних шляхів до "Сухій Балці".

Конфлікт між підприємствами виник наприкінці 2009 року, коли "Суха Балка" звернулася в Антимонопольний комітет із проханням розслідувати перешкоджання КЗРК відвантаженні і транспортуванні видобутого на "Сухій Балці" сировини під'їзними шляхами.

21 квітня Криворізький залізорудний комбінат повідомив про демонтаж приналежних йому залізничних шляхів співробітниками компанії "Суха Балка" та Придніпровської залізниці на території "Сухої Балки".

Evraz Group у відповідь заявила про початок будівництва підприємством власних залізничних колій в обхід КЗРК і що компанія веде роботу виключно з власним майном.

Як відомо, КЗРК і "Суха Балка" перебувають на одному виробничому майданчику і колись були одним підприємством, яке мало назву "Кривбасруда".

До 2007 року як КЗРК, так і "Суху Балку" контролювала група "Приват".

Згодом Ігор Коломойський продав "Євразу" низку своїх українських металургійних активів, серед яких була і "Суха Балка". Але всі під'їзні шляхи до підприємства так і залишилися у власності Криворізького залізорудного комбінату.

Спочатку проблема відсутності власних залізничних роз'їздів "Сухої Балки" регулювалася угодою між підприємствами про їх спільне використання.

Однак наприкінці 2009 року, як стверджують представники "Євраза", КЗРК перестав виконувати умови договору.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: