В РФ прогнозують, що до 2025 року світ потребуватиме 400 "Анів"
Портфель замовлень на літаки сімейства нових регіональних реактивних Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється у 130 машин.
Про це повідомив генеральний директор російської лізингової компанії ВАТ "Ільюшин Фінанс Ко." Олександр Рубцов, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
У числі найбільших замовників він назвав авіакомпанії РФ і країн Латинської Америки.
За оцінками глави ІФК, загальна потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється не менше ніж у чотири сотні літаків.
Коментуючи ринкові перспективи нового регіонального Ан-158 місткістю 99 пасажирів, Рубцов повідомив, що обсяг твердих замовлень на цей літак оцінюється в 10 машин.
"Замовником виступила російська авіакомпанія "Атлант-Союз". Постачання першої машини намічене на середину 2011 року після завершення сертифікації літака", - розповів він.
Крім того, оформлено 30 опціонів на машину. У числі замовників - російські авіакомпанії "Кубанські авіалінії", "Владивосток-Авіа", замовники з країн Південної Америки, повідомив Рубцов.
"За умови, що буде проведена додаткова модернізація силової установки літака або оснащенні літака силовою установкою західного виробництва, ринок Ан-148 подвоїться", - сказав він.
Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км.
Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км.
Ан-168 - корпоративний лайнер на 12-14 пасажирів, розрахований на перевезення дальністю 7000 км.
Програма Ан-148 реалізується в широкій міжнародній кооперації, за участю 214 компаній із 14 країн світу.
Серійними виробниками літака виступають філія ДП "Антонов" "Серійний завод Антонов" (Київ) і ВАТ "ВАЛТ" (Воронеж, РФ).
У лютому 2008 року Ан-148 отримав сертифікат на відповідність нормам льотної придатності Міждержавного авіаційного комітету. Розпочато підготовку до схвалення сертифіката Європейського агентства авіаційної безпеки.
Раніше розробники літака - ДП "Антонов" - прогнозували потребу ринку в Ан-158 до 2015 року в 200 машин, Ан-168 - у 60 машин.
Із липня 2009 року першим українським користувачем нового літака є авіаперевізник "Аеросвіт".
З кінця 2009 року першим російським експлуатантом літака стала російська ГТК "Росія".
У лютому 2009 року український Ан-148 почав виконання польотів до Європи.Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"