Уряд відібрав у "Київміськбуду" ласе замовлення
Міністерство економіки визнало недійсним тендер КП "Київський метрополітен" щодо визначення генерального підрядника будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-Осокорки" від вул. Милославської до станції "Лівобережна" з електродепо "Троєщина".
Про це йдеться в наказі Мінекономіки № 391 від 8 квітня, повідомляє агентство "УНІАН".
"Визнати недійсними результати проведеної комунальним підприємством "Київський метрополітен" процедури закупівлі за державні кошти за предметом "будівництво мостів, дорожніх естакад, тунелів і метрополітену (будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-Осокорки")", - зазначається у документі.
Згідно з наказом, Мінекономіки встановило, що у складі тендерної пропозиції АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд", яке стало переможцем тендеру, відсутня копія спеціального дозволу СБУ на здійснення діяльності, пов`язаної з державною таємницею, і дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
При цьому у наказі наголошується, що "Київським метрополітеном" була скоригована тендерна пропозиція "Київміськбуду" у частині виправлення технічних помилок при визначенні ціни тендерної пропозиції.
"У результаті коригування ціна "Київміськбуду" стала нижчою за ціну ВАТ "Київметробуд", що вирішальним чином вплинуло на результат оцінки лотів і не відповідає принципу прозорості", - зазначається у наказі.
Водночас ні положення про проведення тендерних закупівель, ні тендерна документація замовника проведення тендеру не передбачають можливості, а, відповідно, і правових підстав для виправлення замовником технічних помилок.
У Мінекономіки вважають, що "Київський метрополітен" не мав правових підстав допускати до оцінки і акцептувати тендерну пропозицію ХК "Київміськбуд" і зобов`язаний її відхилити і скасувати торги.
При цьому замовник не надав на запит міністерства повних копій тендерних пропозицій учасників, зокрема розрахунки ціни тендерної пропозиції за лотами.
Як повідомлялося, 9 лютого Акціонерне товариство "Холдингова компанія "Київміськбуд" перемогло в тендері КП "Київський метрополітен" з відбору генерального підрядника будівництва у столиці першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо "Троєщина".
За даними КП "Київський метрополітен", в тендері окрім "Київміськбуду" брало участь ВАТ "Київметробуд".
Загальна вартість тендерної пропозиції "Київміськбуду" за трьома лотами становила 1 млрд. 576,1 млн. гривень, а ВАТ "Київметробуд" - 2 млрд. 231 млн. гривень.
За інформацією прес-служби "Київського метрополітену", ця черга будівництва метро на Троєщину пройде вже існуючою швидкісною наземною трамвайною лінією по вулиці Бальзака на лівому березі Дніпра.
Будівництво нової лінії метро, згідно з проектною документацією, здебільшого наземне.
Передбачається, що нова лінія метро з електродепо буде введена в експлуатацію до початку 2016 року.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"