Через неврегульований франчайзинг в Україні ТНК-ВР розвиватиме власний бренд
Розвитку франчайзингу на роздрібному паливному ринку заважає відсутність відповідного законодавчого регулювання, тому ТНК-ВР розширюватиме в Україні власну мережу.
Про це заявив Дідьє Казіміро голова правління "ТНК-ВРКоммерс", повідомляє газета "Дзеркало тижня".
"Ц е не означає, що для нас нецікаві франчайзингові програми, однак не приховуватиму, за сьогоднішнього законодавства ми віддаємо перевагу розвитку власної мережі, тим самим гарантуючи споживачу якість палива і послуг", - констатував бізнесмен.
При цьому він підкреслив, що компанія зіткнулася зі значними складнощами в реалізації франчайзингових програм.
"Ми пройшли величезну кількість судових розглядів із приводу неправомірного і недобросовісного використання нашого товарного знака. Проблематичність доказів ставить власника бренда в складне становище", - заявив Казіміро.
На думку бізнесмена, для успішного ведення подібного бізнесу в Україні необхідне удосконалення відповідних юридичних норм.
"Основні клопоти - ліцензійні договори на використання торгової марки, а також договори на поставку. Це важливий аспект будь-якої франчайзингової роботи - тісний зв’язок цих двох інструментів: використання бренду і постачань", - каже голова правління "ТНК-ВРКомерс".
Як повідомлялося, російсько-британська "ТНК-ВР" у грудні 2009 року уклала угоду про придбання товариства з обмеженою відповідальністю "ВікОйл" , яке володіє мережею зі 118 автозаправних станцій у 13 регіонах України.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"