Думка експерта: Заборона реклами на дорогах не матиме юридичних наслідків
Документом передбачається, зокрема, заборона на розміщення рекламоносіїв у межах придорожніх смуг, над проїжджою частиною автодоріг загального користування, на розділових смугах автодоріг загального значення, а також на опорах дорожніх знаків і освітлювальних опорах.
На думку керівника харківського офісу юридичної фірми "Ілляшев та Партнери" адвоката Олексія Христофорова, цей законопроект потрібен, оскільки є результатом осмислення практики застосування законодавства про рекламу протягом 10-15 років.
Водночас, зазначив він, від нововведення у першу чергу можуть постраждати рекламні агенції, які уклали довгострокові контракти з рекламодавцями, і компанії - власники рекламних конструкцій.
"Рекламні агенції, як правило, укладають довгострокові договори оренди із власниками рекламних конструкцій, які встановлювали їх з господарського розрахунку на отримання прибутку протягом певного часу", - зазначив він.
Тому, на думку Христофорова, матиме місце ситуація, коли конструкція, яку рекламна агенція орендувала на значний проміжок часу, виявилася непотрібною: експонувати на ній рекламу не можна, бо це є порушенням нового закону.
"І ось проблеми будуть саме у рекламних агенцій, які "попадають" через цей закон, і у власників цих конструкцій, які отримали всі дозволи, оформили землю, встановили ці конструкції, підвели туди комунікації, і раптом з'ясовується, що вони "купили повітря", тому що використовувати ці конструкції за призначенням не можна", - наголосив експерт.
Христофоров відзначив, що проблеми матимуть суто бізнесовий характер, водночас проблем з юридичним врегулюванням подібних спорів не передбачається.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"