СМЕ на гроші від продажу "Студії 1+1" придбала телеканали в Болгарії
Американська медіакорпорація Central European Media Enterprises (СМЕ), незважаючи на застереження аналітиків, витратила кошти від продажу українських каналів "Студія 1+1" та "Кіно" на придбання активів на не менш ризиковому ринку - в Болгарії.
У п'ятницю СМЕ повідомила про купівлю за 400 млн. доларів у News Corp. Руперта Мердока її болгарських активів - ефірного каналу bTV, кабельних bTV Cinema і bTV Comedy, а також 74% радіостанції CJ OOD, пише газета "Комерсант-Україна".
СМЕ також запропонує компанії Top Tone Holdings Ltd продати 20% болгарського каналу Pro.BG, частина акцій якого вже належить корпорації.
В обмін Top Tone отримає 6% прибутку дочірньої компанії, яка буде створена для управління bTV і Pro.BG.
Купівля bTV - черговий крок по зміні позиціонування CME, яке почалося з продажу українських активів, заявив президент і CEO корпорації Адріан Сарбу.
"Ми зосередилися на розвитку вертикально інтегрованої медіакомпанії, яка працює в ЄС і країнах, які готуються до вступу в союз. BTV істотно доповнює наш список медіаактивів - впевнений, ми зможемо запропонувати нашим акціонерам значний прибуток", - пояснив він.
Як відомо, продаж СМЕ українських активів - телеканалів "Студія 1+1" та "Кіно" за 319 млн. доларів - був позитивно оцінений інвесторами.
Акції СМЕ на NASDAQ тоді подорожчали на 15,5%, до 31,19 доларів за акцію.
Інвестбанк Merrill Lynch відзначав, що СМЕ позбулася потенційно збиткового ринку - втрати за показником EBITDA в 2010 році могли бути 39 млн. доларів, в 2011 році - ще 30 млн. доларів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"