АМКУ та НКРЗ контролюватимуть рекламу мобільних операторів
Антимонопольний комітет (АМКУ) і Національна комісія з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) створюють спільну робочу групу, яка буде займатися питаннями оманливої реклами у сфері телекомунікацій.
Про це сторони домовилися 9 лютого за результатами підписання угоди про партнерство щодо розвитку конкуренції, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" з посиланням на прес-службу АМКУ.
За словами виконуючого обов'язки голови АМКУ Олександр Мельниченко, першим питанням, яким займеться робоча група, буде оманлива реклама послуг мобільних операторів.
"Ми будемо жорстко контролювати рекламу мобільних операторів, стосовно чого Антимонопольний комітет уже прийняв ряд рішень. Комітет за чистоту реклами, за те, щоб вона відповідала реаліям послуг, щоб споживачі були чітко і повноцінно інформовані про те, що дійсно варто за рекламної інформації мобільних операторів. Оманлива реклама повинна зникнути, і у нас є достатній інструментарій для вирішення цього питання, зміни реклами", - зазначив він.
За словами в.о. голови комітету, мобільні оператори отримали досить часу для формування нових поглядів на власну рекламу, і результати зміни підходів до рекламування послуг повинні відчути їх споживачі.
"Абсолютно згоден з Антимонопольним комітетом, облудну рекламу в сфері мобільного зв'язку необхідно усунути. Ми повинні розробити спільні пропозиції, і продемонструвати ринку незмінність позиції і принципів політики в цьому напрямі", - підкреслив у свою чергу голова НКРЗ Сергій Колобов.
19 лютого в АМКУ відбудеться спільне засідання зазначеної робочий групи.
До участі у заході будуть також залучені представники мобільних операторів та профільної асоціації.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"