Українців поглинають гіпермаркети

Середа, 27 січня 2010, 16:47 -

Великі торгові мережі стали для українців основними місцями покупок.

Про це свідчать результати дослідження компанії GfK Ukraine, проведеного в листопаді-грудні 2009 року.

За даними дослідження, майже три чверті покупців найчастіше купують товари в гіпер-, супермаркетах та малих магазинах самообслуговування.

За підсумками 2009 року лідером ринку залишилася мережа магазинів "АТБ-маркет". 14% респондентів назвали її своїм основним місцем покупок, що на 5 пунктів більше показника 2008 року.

Реклама:

Друге загальноукраїнське місце, згідно з опитуванням, займає мережа "Сільпо", перевагу якій віддають 11% покупців, порівняно з 8% 2008 року. Ця мережа більше поширена в Києві та на заході країни.

За ними в списку з мінімальним відставанням йдуть "Амстор", "Фуршет", METRO та "Велика кишеня". Кожній з цих мереж віддають перевагу від 5 до 7% українців.

Загалом 73% українців назвали магазини з самообслуговуванням основними місцями здійснення покупок 2009 року, що на 5 пунктів більше показника 2008 року.

Звичайний ринок залишається основним місцем покупок для 17% українців проти 22% у 2008 році.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: