Українців поглинають гіпермаркети
Великі торгові мережі стали для українців основними місцями покупок.
Про це свідчать результати дослідження компанії GfK Ukraine, проведеного в листопаді-грудні 2009 року.
За даними дослідження, майже три чверті покупців найчастіше купують товари в гіпер-, супермаркетах та малих магазинах самообслуговування.
За підсумками 2009 року лідером ринку залишилася мережа магазинів "АТБ-маркет". 14% респондентів назвали її своїм основним місцем покупок, що на 5 пунктів більше показника 2008 року.
Друге загальноукраїнське місце, згідно з опитуванням, займає мережа "Сільпо", перевагу якій віддають 11% покупців, порівняно з 8% 2008 року. Ця мережа більше поширена в Києві та на заході країни.
За ними в списку з мінімальним відставанням йдуть "Амстор", "Фуршет", METRO та "Велика кишеня". Кожній з цих мереж віддають перевагу від 5 до 7% українців.
Загалом 73% українців назвали магазини з самообслуговуванням основними місцями здійснення покупок 2009 року, що на 5 пунктів більше показника 2008 року.
Звичайний ринок залишається основним місцем покупок для 17% українців проти 22% у 2008 році.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"