Українські покупці обійшли всіх у французьких бутіках
Українці за рівнем індивідуальних витрат у модних бутіках Франції випереджають громадян однієї із найбільших світових економік - Китаю - та правонаступника СРСР - Росії.
Про це свідчать дані дослідження Global Refund, повідомляє агентство Reuters.
2009 року громадяни України, яка займає 45 місце за розміром ВВП у світі, у французьких бутіках витратили на близько 40% більше за китайців та росіян, економіка яких займає, відповідно, 3 місце та 8 місце.
"В індивідуальному розряді поза конкуренцією українські туристи - індивідуальний кошик видатків яких становить 1,481 євро на людину у порівнянні із 1,071 євро у представників Піднебесної. Серед росіян цей показник зменшився на 7,7% до 1,055 євро", - відзначається у дослідженні.
Водночас за загальними витратами з першого місця громадян 140 мільйонної Росії потіснив Китай, який зі своїми 1,3 мільярдами населення 2009 року за рівнем експорту випередив традиційного лідера - Німеччину.
2009 року китайці витратили у французьких бутіках 155 млн. євро, що майже на 50% більше за показник 2008 року та становить 15% усіх витрачених грошей туристами у Франції в 2009 році.
Росіяни, які в 2008 році були лідерами, витратили 112 млн. євро. Третє місце посіли японці, які залишили у французьких бутіках 99 млн. євро.
За даними Global Refund, котра займається поверненням податку ПДВ іноземних туристам, "нові китайці" найчастіше купували модний одяг та аксесуари, росіяни - дорогоцінності та парфуми.
Українці купували "модні товари", дорогоцінності та вироби із шкіри.
Global Refund відзначає, що іноземні багаті туристи допомогли французьким рітейлерам в умовах світової фінансової кризи, котра призвела до значного спаду продажів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"