Попит на нові авто в Європі досяг докризового рівня
За підсумками 2009 року попит на нові автомобілі в Європі знизився лише на 1,6 відсотка
Про це говориться в даних Асоціації європейських автовиробників (ACEA), пише видання "Дело".
За 12 місяців в європейських країнах було реалізовано 14481 мільйон автомобілів.
Для порівняння, у Росії за той же період було продано 1,46 мільйона машин, а спад продажів склав 49 відсотків. Грудень 2009 для Європи став другим по зростанню продажів у 2009 році: попит на нові машини збільшився на 16%. Більше автомобілів було реалізовано лише у листопаді, коли продажі підскочили на 26,6 відсотка.
У Західній Європі продажі в грудні зросли на 19,3%, при цьому позитивна динаміка попиту спостерігалася у Франції (48,6 відсотка), у Великобританії (38,9 відсотка), а також в Іспанії (25,1 відсотка) і в Італії (16,7 відсотка).
Однак за підсумками повного 2009 року зростання продажів був відзначений тільки в Австрії (плюс 8,8 відсотка), у Франції (плюс 10,7 відсотка) і в Німеччині (плюс 23,2 відсотка). В Іспанії, Італії та Великобританії продажі автомобілів за 12 місяців знизилися.
Серед нових членів Євросоюзу в 2009 році продажі виросли в Чехії та Словаччини - на 12,5 та 6,7% відповідно.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"