Європейські залізниці діятимуть як єдиний ринок
З 2010 року в Європейському союзі відкривається для конкуренції ринок міжнародного пасажирського залізничного сполучення.
Про це заявив заступник голови Єврокомісії Антоніо Тайані, повідомляє агентство "Интерфакс".
"Відкриття ринку міжнародних пасажирських перевезень вигідно як галузі, так і пасажирам. Воно передбачає розширення вибору для пасажирів і повинно послужити значного зростання якості послуг та зниження цін", - підкреслив він.
Всі залізничні компанії країн-членів ЄС отримують право займатися пасажирськими перевезеннями по території союзу за межами своїх національних кордонів.
Вони можуть користуватися інфраструктурою інших країн ЄС, необхідної для виконання цього завдання.
Для реальної конкуренції залізничні перевізники отримують право "каботажу". Умовно кажучи, польський потяг, який слідує до Франції, може по дорозі перевозити пасажирів між німецькими станціями.
Деякі обмеження поки зберігаються з метою підтримки національних залізничних служб.
За певних умов може бути обмежений доступ іноземних перевізників на маршрути, які обслуговуються національними перевізниками за державними контрактами.
Йдеться маршрути, перевезення за якими соціально потрібні, але не можуть бути рентабельними.
З іноземних перевізників можуть стягувати додаткові збори, що компенсують різницю вартості перевезень з місцевими, які працюють за держконтрактами.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"