"Сто сорок восьмий" пішов у серію
Київський державний завод "Авіант" завершив збірку першого серійного літака Ан-148.
Борт вже пройшов фарбування і проходить останні налагоджувальні роботи, пише газета "Дело".
За інформацією видання, перше урочисте викочування судна попередньо відбудеться 28 або 29 грудня - наразі керівництво заводу узгоджує конкретну дату до графіку прем'єр-міністра Юлії Тимошенко, яка має намір брати участь у заході.
Нарвзі в портфелі замовлень "Авіанту" є заявки на десять літаків Ан-148.
Чотири машини замовила держкомпанія "Лізингтехтранс", ще шість - казахстанська авіакомпанія "Скат".
При цьому по одному літаку кожен із замовників мав отримати ще 2009 року. Решта - протягом 2010 року.
Втім, перші чотири серійні Ан-148 будуть передані держпідприємству "Лізингтехтранс".
Як повідомив генеральний директор цієї компанії Олександр Власішен, підприємство вже перерахувало виробникові 386 млн. гривень.
У той же час казахська сторона, як пояснив директор департаменту маркетингу та продажу "Авіанту" Геннадій Артюхов, досі не перерахувала гроші за літаки.
"Наступного тижня до нас приїдуть представники компанії, і ми обговоримо це питання", - зазначив він.
Як повідомлялося, за підсумками першого півріччя 2009 року загальний обсяг заборгованості підприємства перед банками та іншими підприємствами склав 1,2 млрд. гривень, а чистий збиток - 300,3 млн. гривень.
У березні 2009 року Кабінет міністрів прийняв рішення про виділення зі Спеціально фонду коштів на погашення заборгованостей по заробітній платі працівникам "Авіанту" у розмірі 28,8 млн. гривень.
Пізніше, у червні, Мінпромполітики прийняло рішення про розміщення іменних облігацій київського державного заводу "Авіант" серії "А" і "В" на загальну суму 858 млн. гривень під держгарантії.
Дохід від продажу облігацій серії "А" буде направлений на погашення боргів підприємства перед банками, а серії "В" - на завершення будівництва літаків.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"