Банк "Надра" не поспішає викреслювати фізосіб із "чорного списку"
Оприлюднення банком "Надра" у другій декаді жовтня списків несумлінних позичальників не змогло переконати 42 тис. його проблемних клієнтів почати погашати борги.
У п'ятницю банк "Надра" повідомив, що за результатами тритижневої роботи з позичальниками, які повинні повернути банку 8,5 млрд. гривень, на реструктуризацію боргів пішли понад 70 корпоративних клієнтів і 2,2 тис. фізичних осіб.
Вони погодилися повернути банку до кінця листопада 190 млн. гривень, пише газета "Комерсант-Україна".
Згода реструктуризувати борги позитивно відбилася тільки на корпоративних клієнтах банку.
До 1 листопада з реєстру компаній-боржників зникла розбивка на бізнес-групи, а перелік "поганих" позичальників зменшився майже удвічі - з 283 (сумарний борг - 6,4 млрд. гривень) до 149.
Співпрацювати з банком почали 70 компаній, але список скоротився ще більше: крім них, з переліку виключено 64 компанії.
У банку не змогли пояснити таку динаміку.
"Робота з корпоративними клієнтами ще ведеться, тому деякі з них зараз не зараховані ні в один із списків, може, якісь зустрічі не відбулися", - сказала начальник відділу по роботі зі ЗМІ департаменту комунікацій та зв'язків з громадськістю банку "Надра" Ольга Півень.
Списки позичальників, які відмовилися реструктуризувати свої кредити, "Надра" розіслав у всі банки, щоб застерегти від роботи з цими клієнтами.
База інших боржників залишилася колишньою - 28258 фізичних осіб та 13382 представників малого та середнього бізнесу.
У прес-службі банку не змогли пояснити, чому в списках збереглися всі боржники, незважаючи на згоду 2,2 тис. фізичних осіб реструктуризувати позики.
"У мене немає відповіді на це питання", - сказала Півень.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"