"Газпром" вийшов на ринок у США
Gazprom Marketing&Trading USA, дочірня компанія російського гіганта "Газпрому", оголосила про початок торгівлі природним газом на території Північної Америки, а в перспективі - і у зріджений його формі.
Цей крок "являє собою першу появу компанії групи "Газпром" на ринку Сполучених Штатів", цитує Бі-бі-сі повідомлення на сайті GMT USA.
За словами глави британського відділення GMT Віталія Васильєва, "досягнута мета запровадити найбільшу газову компанію в світі на найбільший у світі газовий ринок".
Достатні для початку торгових операцій запаси природного газу "дочка" російського державного концерну накопичила в Північній Америці, закуповуючи паливо у своїх партнерів на континенті.
"Ми вже уклали угоди щодо надання нам 350 млн. кубічних футів (98 млн. кубометрів) газу на день в різних пунктах в США протягом наступних трьох-семи років", - пояснив президент Gazprom Marketing&Trading USA Джон Хаттенбергер.
За словами Хаттенбергера, наступне завдання, яке стоїть перед компанією - "розвинути свої потужності і вийти на всі великі північноамериканські ринки".
Згідно з експертними оцінками, всі країни континенту споживають близько 775 млрд. кубометрів газу на рік, причому 80% від цього обсягу припадає на США. Слідом ідуть Канада і Мексика, потреби яких в природному паливі постійно зростають.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"